Espressor Breville si cafeaua boabe Lavazza

Cum sa iti imbunatatesti starea de spirit dimineata

Espressor Manual cu Lapte Prima Latte Red Breville


Un aparat excelent, iti ofera mai multe posibilitati de a-ti face cafeaua.
In primul rand ca poti folosi cafea macinata, in al doilea rand ca poti folosi monodoze - adica acele pliculete mici, rotunde, de cafea, care se gasesc si in magazine si online - din acelea de 45 mm, altfel nu se potrivesc.
Spre deosebire de alte espressoare, poţi folosi orice fel de lapte, în funcţie de preferinţe, rezervorul de 300 ml fiind detaşabil, astfel încât poate fi depozitat uşor în frigider.
Poti alege din setarile prestabilite - cafea mica, cafea mare, capuccino mic, capuccino mare, cafelatte mic, cafelatte mare, sau personalizat - cantitatile pe care le doresti.
Mai jos vedeti o cafea facuta de mine - o cafea mare si lapte cat am dorit eu - eu am de ceva vreme aparatul, anul acesta va implini 3 anisori! 😁

Butonul de la recipientul cu lapte iti permite sa faci un grad de spumare mai mare sau mai mic.
Pentru functiile prestabilite, aparatul se opreste singur in momentul in care a incheiat reteta aleasa.

Daca iti faci o cafea personalizata - opresti tu aparatul cand consideri ca e pe gustul tau cafeaua.

In imaginea de mai jos vedeti, pe scurt, tot ce ne ofera Espressor Manual cu Lapte Prima Latte Red Breville - VEZI DISPONIBILITATEA APARATULUI AICI!

De obicei folosesc cafea Lavazza boabe - le macin cu o rasnita electrica - din care gasiti in aproape toate magazinele cu electrocasnice online - eMAG sau alte magazine de profil.

Acuma despre LAVAZZA ESPRESSO - am cumparat diverse tipuri de cafea LAVAZZA boabe - am constatat ca cel mai mult imi plac cele de culori inchise ale ambalajului - o intamplare, probabil.

Ultima folosita - Lavazza Espresso Italiano Classico cafea boabe 1 kg - aceasta precum si altele - o oferta foarte bogata, cu reduceri de preturi gasiti pe EspressoCafe - de unde am cumparat si eu - desigur, oferta cuprinde si alte tipuri de cafea, diverse marci, inclusiv Jacobs sau Tchibo, macinata sau boabe, capsule sau monodoze, precum si lapte, zahar, produse de intretinere pentru espressoare - VEZI INTREAGA OFERTA AICI!


Lavazza Espresso Italiano Classico cafea boabe 1 kg - VEZI DISPONIBILITATEA AICI!

Pe asta am terminat-o, cum va spuneam, am incercat diverse tipuri, si toate au fost foarte bune.

Toate detaliile pentru Espressor Breville le gasiti AICI!
Toate detaliile pentru cele mai bune cafele le gasiti AICI!

Promotie realzata ca si cumparator si afiliat Breville-Romania si Espressocafe!

Pentru alte lucruri frumoase va invit sa urmariti si pagina de facebook e-toatacasa



espressocafe.ro

Comentarii