Tava ovală Green Planet 3în1

Tava ovală Delimano Green Planet 3 în 1

Acesta este un blog in care promovez produse din magazinele in care sunt afiliat.

Mi-ar placea sa pot sa-i incurajez pe toti cei care ajung aici, pe blogul meu, avand in vedere vremurile neplacute prin care trecem, si sa incercam sa ne vedem de viata, sa nu ne lasam prada disperarii si sa ne cautam mici bucurii care sa ne ajute sa parcurgem sanatosi fizic si mintal peste aceasta perioada. Pentru ca va trece, mereu trec si vremurile rele, trebuie doar sa rezistam pana dupa!

Astfel ca, din cand in cand, voi continua sa va prezint lucruri frumoase din magazinele in care sunt afiliat. Am simtit si eu ca ma invaluie panica si descurajarea, dar nu vreau sa ma invinga, asa ca, si atunci cand nu am chef, incerc sa imi revin, sa ma ridic si sa inaintez!

Asa ca, nu ne dam batuti!

Revenind la articolul meu, as dori sa va prezint o tava Delimano, pe care mi-au cazut privirile, si mi s-a parut interesanta:

Tava ovală Green Planet 3în1 

Nu este doar o tavă obșinuită

Tava are un aspect plăcut și modern, așadar, poți să o așezi chiar pe masă după ce mâncare este gata. De îndată ce se încălzește, tava menține temperatura timp indelungat.


Tava poate fi folosită atât în cuptor, cât și pe plită, dar nu și pe cea cu inducție. Este alegerea ideală pentru toți cei cărora le place să gătească cu adevărat, fie că este vorba de patiserie sau de pește. Este suficient de mare pentru o friptură suculentă de vită sau coaste umplute - toate preparatele sunt gata într-un mod rapid și simplu!

Tava Delimano Green Planet este incredibil de ușoară și poate fi utilizată: ca tavă mare cu capac, ca tavă adâncă, ca tavă cu o adâncime mică. Capacul (tava cu o adâncime mică) poate fi utilizat pe plită (NU pe cea cu inducție), dar și separat ca și cratiță pentru copt. În ciuda aspectului robust, tava este foarte ușoară.

Tava ovală Delimano Green Planet are un înveliș PPG Eclipse HB, cu pulbere de diamant - cel mai nou înveliș PPG. Este realizat pe bază de apă, fără substanțe nocive (PFOA, PFOS, Bisfenol...) și contribuie la protejarea mediului.

Învelișul este antiaderent și extrem de rezistent la zgârieturi, astfel ca tu să poți prepara orice fel de mâncare cu doar o picătură de ulei. După ce termini, curățarea este foarte ușoară!
Se poate curata in masina de spalat vase.

Ideală pentru mesele mari în familie
Capacitatea mare de 7,9 L îți permite să pregătești orice fel de preparat pentru întreaga familie:
- pui întreg
- curcan umplut
- ardei umpluți
- friptură de vită
- cartofi la cuptor
- musaca
- coznac
- varză umplută

VEZI TOATE DETALIILE PENTRU Tava ovală Green Planet 3în1 

Articol realizat ca afiliat TOP-SHOP!

Pentru multe obiecte utile si frumoase pentru casa, pentru idei home&deco, va invit sa urmariti si pagina de facebook e-toatacasa.

Comentarii